Jak załatwić sprawę w Centrum Aktywności Społecznej?
Przypominamy, że w wyniku epidemii koronawirusa zmianie uległa organizacja obsługi mieszkańców w Urzędzie Miejskim w Białymstoku, którego częścią jest również Centrum Aktywności Społecznej mieszczące się przy ul. Św. Rocha 3.
Wiele spraw z zakresu działalności Centrum Aktywności Społecznej można zrealizować telefonicznie, e-mailowo lub za pośrednictwem tradycyjnej poczty. Numery telefonów oraz adresy mailowe do poszczególnych referatów dostępne są w zakładce kontakt.
Przypominamy także, że Centrum Aktywności Społecznej przy ul. Św. Rocha 3 prowadzi bezpośrednią obsługę jedynie osób wcześniej umówionych.
Natomiast wszelkie dokumenty papierowe prosimy składać w siedzibie głównej Urzędu Miejskiego. Przy wejściu do budynku przy ul. Słonimska 1 jest wystawiona urna podawcza, w której można zostawiać dokumenty (w kopercie wskazując nazwę departamentu/biura lub sprawy, której dotyczą).
Kontakt z urzędem jest także możliwy przez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą UMwB. Więcej usług elektronicznych znajduje się na stronie www.gov.pl.
W trakcie wizyty należy pamiętać o obowiązku:
- zachowania dystansu społecznego co najmniej 1,5 m,
- zakrywania ust i nosa,
- dezynfekcji rąk.