fot. Dawid Gromadzki

Dodana: 10 maj 2021 12:48

Zmodyfikowana: 25 czerwiec 2021 14:17

Otwarty konkurs ofert na wsparcie organizacji pozarządowych w zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami

Prezydent Miasta Białegostoku ogłosił otwarty konkurs ofert na wsparcie organizacji pozarządowych w zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Celem konkursu jest wsparcie organizacji pozarządowych w realizacji obowiązków wynikających z art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami dotyczącego spełnienia minimalnych wymagań w zakresie trzech podstawowych obszarów dostępności: architektonicznej, cyfrowej i informacyjno-komunikacyjnej.
Wysokość środków publicznych na realizację zadania wynosi 50 000 złotych.  

Oferty należy złożyć do 31 maja 2021 roku za pośrednictwem systemu Witkac.pl oraz w formie papierowej do: Kancelarii Ogólnej Urzędu Miejskiego przy ulicy Słonimskiej 1, poczty na adres: Urząd Miejski w Białymstoku, ulica Słonimska 1, 15-950 Białystok lub za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej.

facebook